
Soeper
Concept voorstel Soeper
In opdracht van HAS Hogeschool/ the Boilery (met 3 andere studenten)
Soeper is een uitklapbare vouwbeker voor Instant groentesoep. Hij is duurzaam en makkelijk in gebruik.
Werking








Concept voorstel Soeper
In opdracht van HAS Hogeschool/ the Boilery (met 3 andere studenten)
Soeper is een uitklapbare vouwbeker voor Instant groentesoep. Hij is duurzaam en makkelijk in gebruik.
De bloempot
In opdracht van HAS Hogeschool/ Rijk van Korlaar
Ontwerp één verpakkingsconcept voor plantaardige olie. Naast 'zuivere' olie zullen er ook smaakvarianten op de markt komen, hierbij te denken aan lavendel, basilicum en rozemarijn. de uitstraling moet exclusief, modern/trendy, landelijk en groen zijn.
Vijf verschillende ontwerpvoorstellen
In opdracht van HAS Hogeschool
Plenty heeft een voedzame reep geproduceerd. De merkstrategie, doelgroep en smaken waren bepaald. De opdracht voor mij was om vijf verschillende ontwerpvoorstellen voor de facing van het product te ontwerpen. Hierbij was het idee dat er nagedacht werd over beeldmerken, maar ook over alle andere aspecten die komen kijken bij het ontwerpen van een reep. De merkstrategie is gekozen op basis van het archetype leider.
Ik heb voor dit design gekozen, omdat deze het beste aansluit bij het archetype. Ook is het duidelijk wat het product is en het straalt een bepaalde luxe uit. Dit vond ik goed aansluiten bij leiderschap. De verschillende smaken zijn te herkennen aan de kleuren en illustraties op de verpakkingen.
Drie concept voorstellen
In opdracht van HAS Hogeschool/ the Boilery
Het doel van deze opdracht was om een nieuwe instant groentesoep te ontwikkelen die zich onderscheidt ten opzichte van andere instant soepen. De soep zal zich doordat het een duurzaam circulair instant groentesoep is onderscheiden in de markt op basis van:
Soup Tub:
Dit Trendy kuipje is eenvoudig in gebruik. Hij is makkelijk mee te nemen On the Go. Hij is van composteerbaar materiaal gemaakt en ziet er luxe uit.
Soup Spoon:
Deze hippe lepel vol soep is onderscheidend en makkelijk te gebruiken. Trek het lipje en begin met roeren.
Verpakkingsdesign
In opdracht van HAS Hogeschool/ met 4 medestudenten
Fishless is een merk dat geeft om dier en milieu, maar ook dol is op de smaak van ‘echte’ vis. Door te experimenteren met ingrediënten, weet het merk een plantaardig product neer te zetten dat wel de smaak heeft van de echte vis, maar voor 100% bestaat uit diervriendelijke producten.
Ontwerp binnen één dag een structureel design voor een stol. Om 8:30 begonnen we met een briefing en om 16:00 moesten we samen met twee andere klasgenoten het concept presenteren. Het was een leuke uitdaging alles verliep online, wat de opdracht moeilijker maakte. Deze verpakking geeft een luxe uitstraling en is makkelijk te gebruiken. De stol kan in de doos blijven tijdens het snijden en kan weer makkelijk dicht gemaakt worden.
Website
Voor deze imkerij heb ik eind 2019 een webshop mogen maken. Deze webshop hou ik up-to-date, door nieuwe producten toe te voegen of andere aanpassingen te doen. Neem gerust een kijkje: https://uitdetuinvandaan.nl/
Uitgeverij PCV is een uitgever van verschillende magazines van de Politievereniging IPA (International Police Association). Ook bent u hier op het juiste adres voor al uw vormgeving, drukwerk en de realisatie van websites.
Ik ben sinds 2014 werkzaam voor uitgeverij PCV.
In 2019 heb ik de website van PCV van een nieuw design voorzien.
Neem gerust een kijkje: www.pc-vlek.com